Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΚΟΥΡΛΗ ΜΙΑ ΚΩΛΑΡΑ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΟΛΑ


Πέμπτη, Δεκέμβριος 15, 2011

Κατερίνα Σκουρλή ...Το πιο σεξουαλικό στοιχείο πάνω μου είναι τα πόδια μου. (φωτογραφίες)

«Μερικοί δεν πάνε καθόλου καλά και με κοιτούν πολύ επίμονα. Προχτές ήταν ένας που κοιτούσε μόνο τον κώλο μου. Το πιο σεξουαλικό στοιχείο πάνω μου είναι τα πόδια μου. Τουλάχιστον εγώ… έτσι πιστεύω». Τάδε έφη το σημερινό… κακό κορίτσι, στο περιοδικό Max. Το όνομα της; Κατερίνα Σκουρλή....


Η σέξι Κατερίνα μπήκε στη ζωή μας από τα καλλιστεία του ΑΝΤ1 το 2009 και όπως έχει δηλώσει ήξερε από μικρή τι θα έκανε στη ζωή της, καθώς συνεχώς έπαιρνε ρούχα, καλλυντικά και παπούτσια της μητέρας της και τα φορούσε κάνοντας... επιδείξεις μόδας, αλλά και χορευτικά shows! Οπως και να χει, η… πιτσιρίκα δεν διστάζει να πετάξει τα ρούχα της για μία γυμνή φωτογράφηση, αναστατώνοντας τον αντρικό πληθυσμό. Απολαύστε την…








 karfitsa.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου